piątek, 18 stycznia 2013

Surówka zielono mi

Szukając dodatku do obiadu trafiłam na zielona surówkę tutaj. Zrobiłam z połowy  i zasmakowała wszystkim na drugi dzień jest dużo lepsza.

Składniki

  • ćwierć białej kapusty
  • biała część pora
  • 2 ogórki kiszone
  • 1 jabłko
  • 4 łyżki oliwy
  • 1 płaska łyżka musztardy
  • sól
  • pierz kolorowy Prymat
  • cukier
  • kwasek cytrynowy lub trochę soku z cytryny

Biała część pora przekrajmy wzdłuż i kroimy na plasterki. Wsypujemy do miski i zasypujemy cukrem i solą. Jabłko i ogórki trzemy na dużych oczkach na tarce. Kapustę drobno poszatkować ja użyłam do tego mandoliny V5 firmy Boerner. Wszystko razem mieszamy.  Musztardę mieszamy razem z oliwą, doprawiamy sokiem z cytryny lub kwaskiem. Polewamy i mieszamy surówkę




3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...