sobota, 21 stycznia 2012

Chlebek bananowy

Już jakiś czas za mną chodził chlebek bananowy w końcu mnie naszło i zrobiłam efekt mnie zaskoczył naprawdę smaczny. Znalazłam przepis na http://www.malacukierenka.pl/


Składniki:
4 dojrzałe banany
3/4 szkl cukru
1,5 szkl mąki
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 jajko
50 dag roztopionego masła
100 dag dowolnych bakalii

przygotowanie:

W misce mieszamy mąkę i sodę. W drugiej misce rozgniatamy banany, wsypujemy cukier i mieszamy. Dodajemy mąkę, jajko, masło,bakalie i krótko ale dokładnie wymieszać łyżką.
ciasto przełożyć do keksówki wysmarowanej masłem i wysypanej mąką. Pieć w temp 180 stopni na funkcji góra-dół na najniższym poziomie piekarnika. Piec przez 1 godzine i 20 min.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...