czwartek, 12 stycznia 2012

Leniwe z serka homo/danio

Coś dla małych i dużych i tych co im się nie chce :P

składniki na ciasto (oryginalny jaki znalazłam) 
0,5 kg serka waniliowego  (ja daje 3 danio)
1/2 szkl mąki pszennej (wydaje mi się , że tu jest błąd bo z takiej ilości niema szans, żeby wałeczki robić) ja sypie prawie 2 szkl
jajko
mąka do oprószenia klusek



Przygotowanie

Składniki zmiksuj na jednolita masę. Ciasto powinno mieć taką konsystencję, aby dało się pokroić. 
Formuj wałeczki  i pokrój je na kawałki (ja nabieram na łyżke i odkrawam małe kawałki i wrzucam na wrzątek). Wrzucać kluseczki na wrząca wodę a gdy wypłyną gotować jeszcze ok 2 minut. Można je podawać polane masełkiem i bułką tartą lub posypane cukrem lub cynamonem. Pycha też są podgrzane na maśle na drugi dzień. Można je zamrozić.

Tu polane masełkiem, posypane cukrem i w towarzystwie surówki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...