poniedziałek, 1 października 2012

Kasza Kuskus

Z kaszą kuskus miałam do czynienia ojjjj bardzo dawno temu. Dzięki firmie Kupiec znów mogłam sobie ją przypomnieć. Kasza kuskus uzyskiwana jest z najszlachetniejszych partii pszenicy durum. Podczas obróbki ziarna zostają poddane gotowaniu na parze dzięki czemu tak szybko się ją przyrządza. Sprawdza się nie tylko jako dodatek do zup i sosów ale także jako składnik sałatki.

Ja użyłam kaszki kuskus jako dodatek do gulaszu i sałatki z oliwkami, serem fetą, pomidorem i ogórkiem.












Szczerze powiem zdziwiło mnie to smaczne połączenie, nie spodziewałam się że będzie takie dobre.Zrobiłam z ciekawości a efekt no zaskoczył mnie. kaszka kuskus spisała się świetnie jako składnik sałatki, przeszła smakami i była naprawdę smaczna. Plus jest taki, że można ją szybko przyrządzić a nawet nie zapowiedzianym gościom szybko coś przyrządzić. Dla mnie ogromny plus.

1 komentarz:

  1. Całość wygląda bardzo smacznie:) Kasza kuskus jest bardzo pożywna i dostarcza dużo energii. Jak widać, szybka, prosta i smaczna potrawa. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...