poniedziałek, 15 października 2012

PILNIE potrzebna krew A- lub 0-


Potrzeba jest PILNIE krew A- lub 0- , dla świetnego, młodego faceta - Rafała, który od dawna walczy z nowotworem.
SPRAWA JEST TYLE TRUDNIEJSZA, ŻE MUSI TO BYĆ KREW 0- LUB A -.



"Nie chodzi o to, że w stacji nie ma w ogóle krwi i że trzeba oddać w zamian żeby dostać taką jaką chcemy.Mój mąż choruje na nowotwór, miał już parokrotnie podaną krew, przez to jego krew produkuje coraz więcej przeciw ciał i odrzuca coraz więcej próbek krwi,dlatego PROSZĘ o oddawanie A- lub 0-.... . W tej chwili czeka na zabieg bez którego jego życie zagrożone, bez krwi zabieg się nie odbędzie. 

Krew można oddawać w Stacji Krwiodawstwa, będę wdzięczna za zaznaczenie dla RAFAŁA PIETRZNIAKA. Mąż leż aktualnie w szpitalu Al. Kraśnickich w Lublinie na oddziale urologi.

Proszę o życie dla mojego męża, dziękuje za pomoc.. Magda Pietrzniak "


2 komentarze:

  1. Trzymaj się Madziulko :)

    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2012/10/poszukiwana-krew-rh-lub-o-rh.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh szkoda, bo 3 dni temu oddawałam krew, nie wiedziałam o tej akcji :( tak mi przykro! Trzymam kciuki i przekazuję informację dalej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...