poniedziałek, 22 października 2012

Przekładaniec budyniowo-herbatnikowy

Robiłam coś podobnego tylko, że z masą karpatkową tutaj. Ostatnio jednak coś za mną chodzi a niestety moje ostatnie ciasta to jakaś porażka nad czym ubolewam okrutnie (kiedyś każde wychodziło). W domu herbatniki, budyń, mleko więc stwierdziłam, że może zrobię na podobnej zasadzie tyle że z budyniem.Hmm efekt smakowity :) tyle, że kur.. budyń po zmiksowaniu z masłem za chiny się później  nie ściął może to wina budyniu.
 No nic w każdym razie chyba na stałe zagościł w kuchni jakiś chochlik i nic co słodkie za bardzo mi nie wychodzi :P. Ostatnio jednak w kuchni towarzyszy mi moja młodsza córka i została Głównym Przeszkadzaczem Kuchennym :) ot takie nowe stanowisko w mojej kuchni, dorwała się do masy budyniowej zresztą efekt zobaczycie na zdjęciach :D
Ale do rzeczy

Składniki
herbatniki u mnie 2 średnie paczki
budyń czekoladowy ja użyłam rodzinnego opakowania ale polecam dla pewności 2 op
kostka masła 200 gr
mleko
śmietana kremówka
cukier puder
czekolada do starcia lub czekoladowe wiórka

Budynie przygotowujemy wg instrukcji na opakowaniu. Gdy budyń przestygnie, miksujemy z masłem na krem.
Układamy herbatniki w brytfance, wylewamy część masy budyniowej, na to następna warstwa herbatników i znów masa budyniowa i tak do końca masy budyniowej. Śmietankę ubijamy z cukrem pudrem, dajemy na wierzchnią warstwę herbatników. Posypujemy startą czekoladą.


Z góry przepraszam za jakość zdj ale robione telefonem








1 komentarz:

  1. świetny przepis ;-) zapraszam na mojego bloga beautyblog1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...