środa, 7 listopada 2012

Makaron tagiatelle ze szpinakiem w sosie

W ramach współpracy z firmą produkującą makarony Bartolini  w paczce dostałam makaron tagiatelle ze szpinakiem. Nigdy nie miałam styczności z tym makaronem więc zaczęłam poszukiwania w necie z reguły podawany był z sosem grzybowym, ja dodałam do tego kurczaka i wyszło wyśmienicie. Efekt przeszedł moje oczekiwania a danie okazało się pyszne mimo iż nie byłam zbyt przekonana bo za bardzo nie przepadam za szpinakiem.

Składniki
makaron tagiatelle ze szpinakiem
pierś z kurczaka pojedyncza
pieczarki
cebula
śmietana kremówka
mąka
masło


Makaron gotujemy al dente zgodnie z przepisem na opakowaniu. W tym czasie obieramy i kroimy pieczarki w talarki, cebulę w kostkę. Podsmażamy na maśle pieczarki razem z cebulą. Pierś z kurczaka oczyszczamy, myjemy pod wodą, osuszamy i kroimy w kostkę, doprawiamy wg uznania. Pieczarki przekładamy na talerz a kurczaka smażymy na tej samej patelni na maśle. Gdy kurczak się zrumieni i będzie miękki, dodajemy pieczarki, zalewamy niecałym kubkiem śmietany kremówki i doprawiamy do smaku. Pod koniec gotowania podbijamy odrobina mąki zmieszana z wodą. Makaron układamy na talerzu i polewamy sosem.
SMACZNEGO

Ręce Antosi w oczekiwaniu na start do talerza :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...